vill somna bredvid dig älskling,

idag kollade jag på sångettorna när dom hade konsert och dom rockade!!
 på fredag bjuder jag elvira på bio i födelsedagspresent, lite sent men bättre sent än aldrig!
sen åker jag hem till min lilla sjukling och pysslar om honom resten av helgen.
låter som en kanon planerad helg enligt mig, puss på det!

nu ska jag krypa ner under täcket och somna till min we like lista på spotify.

ville bara säga att jag känner mig groteskt kool i dessa nya brills syrran köpte åt henne och mig.
felicia näsbom


Kommentarer
Postat av: näsbom

stavas det fjortis eller fjortiz?

2011-03-30 @ 23:29:11
URL: http://lindanasbom.blogg.se/
Postat av: Anonym

daaah, fjortiz!! :o

2011-03-31 @ 16:35:39

Jeah, nu ska det krylla in kommentarer precis här:

Ditt egna namn/smeeknamn:
Ska jag finnas här för alltid?!

Din msn, g-mail elr någon annan e-postadress:

Namnet på din blogg:

Så här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0