tänk poetiskt felicia, kärlek blommer & bin

jahoppja, jag ska tydligen skriva en dikt på minst tio rader i svenska, den får handla om vad som hellst, allt mellan himmel och jord och jag har ingen aning om vad jag ska skriva om..
det kommer ju gå suuusen, fyfan va bra det kommer gå, eftersom jag är en av sveriges mest poetiska människa!
aja, det blir till att hoppa in i duschen och fundera ut något att dikta om, sen blir det till att ringa ninni och efter det ska jag göra lite fika och parkera baken i soffan för att kolla på big brother med syster.
låter kanon, om det blir av dock
felicia näsbom


Kommentarer

Jeah, nu ska det krylla in kommentarer precis här:

Ditt egna namn/smeeknamn:
Ska jag finnas här för alltid?!

Din msn, g-mail elr någon annan e-postadress:

Namnet på din blogg:

Så här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0