still counting - volbeat ♥

nu har jag inte vart så duktig på att ge mina få läsare informatinon om vad som händer i mitt liv, så jag tänkte berätta några få, men vktiga saker.
-syrran fyllde 20
-jag och jocke har vart tillsammans i nio månader
-jag har haft mentorsamtal
-fick ig i svenska, pga att jag inte har lämnat in alla uppgifter, så bara jag lämnar in dom får jag g igen
-möblerade om på rummet, elr ja, flyttade ut skrivbordet, satt upp en smink hylla och sköt sängen mot högra sidan ist för vänstra
-andra syrran(viktoria) fyllde 20
-elvira fick jobb på subway, som gjorde mig sjukt avensjuk för jag vill också ha jobb, men självklart är jag grymt glad för hennes skull!
-mamma fyller 45 idag

jo men det är väl dom stora händelserna ni har missat.
slänger nog upp nån bild lite senare om jag kommer ihåg.
felicia näsbom


Kommentarer

Jeah, nu ska det krylla in kommentarer precis här:

Ditt egna namn/smeeknamn:
Ska jag finnas här för alltid?!

Din msn, g-mail elr någon annan e-postadress:

Namnet på din blogg:

Så här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0