send me on my way-franco tufano, en fin sommarlåt

ligger här i sängen och smäller i mig en påse svenska lantchips och njuter av musiken som spelas på datorn.

ligger och funderar på hur jävla bra sommaren kommer bli gör jag med.
har ett av världens bästa jobb som jag kommer tjäna mycket pengar på i sommar, har en av världens bästa pojkvänn som jag kommer ha det bäst med, har en av världens bästa kusin som kommer ner innan midsommar och kommer vara här en lång obestämmd tid, jag har absolut en av världens bästa vänner som jag kommer göra mycket kul med i sommar med och jag har självklart en av världens bästa familjemedlemar som jag kommer ha det mysigt med också!
inte nog med det har jag införskaffat mig en super mysig bikini idag, det är en rödvirkad fin sak och jag tror min sommar inte kan bli så mycket bättre än vad jag väntar mig!

sen ska jag åka till dubai på höstlovet med min kära kusin och hennes mamma, mormor och morfar, toppen!!

nu ska jag ta och ringa min käraste och sen ska jag somna till en fin film.
pussss

Kommentarer

Jeah, nu ska det krylla in kommentarer precis här:

Ditt egna namn/smeeknamn:
Ska jag finnas här för alltid?!

Din msn, g-mail elr någon annan e-postadress:

Namnet på din blogg:

Så här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0