adjö min älskade blogg! (fast du kommer finnas kvar)

ääh vafan, nu lägger jag ner den här skiten..
orkar inte med att skriva, elr jag har inget att skriva om och jag skriver aldrig.
det enda jag kan skriva om är att jag har sommarlov, jobbar för fullt och har inget liv.
låter inte så jävla intressant enligt mig.
jag har nog bloggen kvar, ifall jag får något spatt och vill blogga om mitt liv igen!

hej hopp mina gummisnoppar!!

ps. ifall ni har missat det så ser jag ut såhär nu för tiden!
kyss och smek, inget lek! .ds

Kommentarer
Postat av: karl

Ja ha kvar bloggen ! Sjukt kul att kolla tillbaka! :D

2011-06-24 @ 00:59:12
URL: http://karlnoremo.blogg.se/
Postat av: Anonym

snygg tjej!

2011-06-24 @ 20:03:42

Jeah, nu ska det krylla in kommentarer precis här:

Ditt egna namn/smeeknamn:
Ska jag finnas här för alltid?!

Din msn, g-mail elr någon annan e-postadress:

Namnet på din blogg:

Så här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0