största längtan

en dag frågade en läkare mig vad det var jag saknade som mest, jag kom inte på något och svarade; jag vet inte riktigt, det är väl mest mina vänner, min pojkvänn & min kära familj.
 jag kom hem i tisdags runt sex på kvällen och inte förns dagen efter kom jag på vad det var jag hade saknat som mest och det var att sova i samma säng som jocke.
att känna hans närhet, hans varma kropp, hans arm som kramar om mig, mitt huvud mot hans bröst, hela min kropp emot hans kropp och att kolla på han. se hur han småleer mot mig ibland, känna hur han tar i mig och bara njuta av varje jävla sekund med den underbara människan!!
jag saknar alla mina vänner enormt mycket, men min största saknad är att sova med jocke.
felicia näsbom


Kommentarer

Jeah, nu ska det krylla in kommentarer precis här:

Ditt egna namn/smeeknamn:
Ska jag finnas här för alltid?!

Din msn, g-mail elr någon annan e-postadress:

Namnet på din blogg:

Så här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0