jag mår finfint

elvira har vart här och det var sjukt skönt att träffa henne.
vi käkade godis, gick små promenader & käkade amrekanska pannkakor.
 just nu mår jag helt okej, det värker bara nån gång om dagen i ryggen och sen ska jag få igång nacken, armarna & mer rörelse i ryggen och sen mår jag kanonbra! känns jävligt skönt att det går så bra, för i dagens läge kan jag till och med gå ut och gå!
nu ska jag ta och ladda upp några bilder sen umeresan innan nyår, sen blir det till att läsa en bok.  
felicia näsbom


Kommentarer
Postat av: elvira :)

Jag älskar dig gumman! Du borde verkligen lägga upp bildrna från när jag var hemma hos dig och vi fixade dig till 60 tal ;) puss

2011-02-16 @ 21:41:27

Jeah, nu ska det krylla in kommentarer precis här:

Ditt egna namn/smeeknamn:
Ska jag finnas här för alltid?!

Din msn, g-mail elr någon annan e-postadress:

Namnet på din blogg:

Så här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0