it´s all for the best you know

då var det påsklov ja, börjar märkas nu när köket är påskpyntat och det är en stor fet godispåse på bordet!
 mitt lov har nästan bara bestått av jobb, faktiskt.
i måndags var jag på utbildning hos provoice, i tisdags var jag iväg en snabbis till månkarbo grillen för att kolla runt lite, i onsdags jobbade jag på provoice från nio till fem, idag har jag också jobbat på provoice från nio till fem och imorgon ska jag provjobba på månkarbo grillen.
låter som jag kommer leva på mer än barnbidraget nästa månad och det är fruktansvärk skönt!!
 nu ska jag slå igång ett bb program och sedan blir det sova för min del!
felicia näsbom


Kommentarer

Jeah, nu ska det krylla in kommentarer precis här:

Ditt egna namn/smeeknamn:
Ska jag finnas här för alltid?!

Din msn, g-mail elr någon annan e-postadress:

Namnet på din blogg:

Så här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0