i hope i get it!

idag var jag på en jobbinterjuv hos provoice och det gick super.
dom hör av sig i helgen ifall jag får jobb elr inte och vi hoppas på goda nyheter!

imorgon klockan halv 5 börjar påsklovet och det känns toppen.
har en grej inplanerat annars har jag bara saker jag ska göra.
onsdagen den 20 äre 10 månader med jocke och då ska vi myspysa, resten av lovet ska jag hinna med att vara med madde, ninni, familjen och cilla ifall hon vill.
känns som en härlig planering om jag ska vara ärlig!

nu ska jag kolla på gårdagens bb program, sen ska jag göra en kopp thé och kolla på kvällens bb program!
felicia näsbom


Kommentarer

Jeah, nu ska det krylla in kommentarer precis här:

Ditt egna namn/smeeknamn:
Ska jag finnas här för alltid?!

Din msn, g-mail elr någon annan e-postadress:

Namnet på din blogg:

Så här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0