hard work always lead to something good

började jobba klockan elva och vi skulle stänga klockan fem, men kunderna rullade in och vi stängde vid halv sju ist.
 nu är fötterna tre gånger så stora, ögonen är blodsprängda och jag vill bara gå och lägga mig under täcket och mysa med jocke, men han kommer inte förns om nån timme så jag får hålla mig vaken tills dess.
 
imorgon åker hela familjen, alltså jocke och cassie också hem till mormor och morfar för att äta påskmiddág och det kommer blir super mysigt. på söndag blir det till att jobba från ett till fem igen och det kommer bli kanonkul!
nej, nu vill jag duscha av mig flottet och sen blir det film mys med syster.
felicia näsbom


Kommentarer

Jeah, nu ska det krylla in kommentarer precis här:

Ditt egna namn/smeeknamn:
Ska jag finnas här för alltid?!

Din msn, g-mail elr någon annan e-postadress:

Namnet på din blogg:

Så här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0