vill bo själv, vilket ansvar man måste ha!

helgen var kanon, hann inte med allt vi skulle göra men det gör vi nästa gång! 
vi gick på stan, där jag handlade en mössa, halsduk & två bh;ar, vi åt på tacobar, fikade på waynes coffee, plankade på tåget när vi skulle hem till karls lägenhet, vi spelade kort, pratade om en massa olika saker, lyssnade på musik, käkade middagsmat kl två på natten, jag sov i samma säng som ninnibejb under karl och madde hade vi bredvid oss på golvet. jag vaknade av att ninnis mobil ringde, hon sa;vi tar det sen, vi tar det sen okej? innan hon hade svarat och sen tröck hon på ljudlöst och ignorerade att svara, vi skyndade oss till tåget in till t-centarlen där vi fick springa för att hinna med tåget till uppsala, när vi kom till uppsala sa vi hejdå till ninni och sen gick jag och madde på bussen hem till kära degerbo.
resten av kvällen spenderades med jocke.
jag blev så avensjuk på karls och hans egna lägenhet, tänk att bo själv. välja precis vad man ska äta, välja helt själv vilken tid man ska äta, dunka musik hur högt man vill hela tiden, spela elgitarr på högsta volym mitt i natten & göra precis som man vill! fast det är ju det där med ekonomin dock, man måst ha ett jobb för att kunna betala hyran, mat och allt annat. ganska skönt att bo hemma ändå, men när jag gått klart skolan ska jag flytta till uppsala i en mysig lägenhet direkt jag haffat mig ett jobb men en hyffsad lön!!




the end, felicia näsbom.

Kommentarer

Jeah, nu ska det krylla in kommentarer precis här:

Ditt egna namn/smeeknamn:
Ska jag finnas här för alltid?!

Din msn, g-mail elr någon annan e-postadress:

Namnet på din blogg:

Så här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0