sjuk & gaaalet kär

hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil?

- ett par stycken.
gillar du nån nu? - jajamen
vad gjorde du inatt?- hostade & försökte sova.
och i förrgår natt?- sov gjorde ja.
vad gör du innan du ska sova? - redogör mig inför sovandet.
kan du prata med din mamma om allt? - jo men det tycker jag,
hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? - ja, det skulle jag.
har du varit gravid? - nejnej
choklad eller glass?- choklad
stövlar eller gymnastikskor?- gymnastikskor
kjol/klänning eller jeans?- jeans

tio fakta..
1. hemstad/ort
- degerbo
2. hårfärg - blont
3. längd - 163 korta centimeter..
4. msn- [email protected] -astöntigt-
5. ögonfärg - grön, blå & gul?
6. skostorlek - 37-38
7. humör - trött & sjuk
8. hatar - när folk anklagar en för något man inte har gjort.
9. civilstatus - icke singel
10. vänster eller högerhänt - höger

tio saker om ditt liv.
1. har du nånsin varit kär?
- jajamen
2. tror du på kärlek? - självklart!
3. varför tog ditt senaste förhållande slut? - ingen aning, minns inte.
4. har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - jo det har ja..
5. har du någon gång krossat någon annans hjärta? - har jag säkert, men inte vad någon har gått fram och sakt face to face till mig..
6. har du nånsin blivit kär i din bästa vän(kille)? - nejnej, bara när jag var typ tre och gift men min bästa vän jonas. (;
7. har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? - nej
8. är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - nejnej
9. har du nånsin haft en hemlig beundrare? - nja, det tror jag inte.
10. tror du på kärlek vid första ögonkastet? - nja, då blir man ju kär i utseendet & inte personligheten.

tio saker, det här eller det där..

1. kärlek eller pengar? - kärlek
2. vin eller öl? - öl
3. dag eller natt? - en solig dag
4. one night stand eller förhållande? - förhållande
5. tv eller internet? - internet
6. pepsi eller cola? - cola
7. vild fest eller romantisk hemmakväll? - beror nog på, ifall jag är på partyhumör vill jag självklart parta loss men ifall jag är lite trött så föredrar jag en hemmakväll men jocke. :)
8. färgfoto eller svart och vita? - bror på vad det är för bild,
9. telefonkontakt eller face to face?- face to face
10. bilddagboken eller myspace? - höh, bdb..

nio har du..?
1. har du nånsin blivit upptäckt när du smitit ut?
- har ju aldrigt smitit ut eftersom mina föräldrar är toppen!
2. har du nånsin viljat ta livet av dig? - aldrig
3. har du nånsin gjort något du ångrar? - ja
4. har du hoppat bungy jump? - nej, men vill.
5. har du nånsin ätit en hel tårta? - nejnej, men det ska jag göra!
6. har du nånsin önskat någon att göra sig riktigt illa? - nej
7. har du nånsin gått på bio ensam? - nej
8. har du nånsin gillat någon utan att den vetat något? - ehh, nej det tror jag inte.
9. har du nånsin tyckt att världen suger? - nej, inte hela världen utan en viss del av världen nån gång.

tio du:

1. saknar du någon just nu? - ja, ett par stycken faktiskt..
2. är du glad? - nja, mest uttråkad och tycker synd om mig sjävl gör jag med(pga sjukheten).
3. är du fundersam? - nej
4. är du uttråkad? - ja
5. är du tysk? - nej
8. är du fransk? - nej
9. är dina föräldrar fortfarande gifta? - aldrig vart, men dom bor fortfarande ihop ja.
10. gillar du någon just nu? - ja min lilla pluppis & mååånga fler!
the end, felicia näsbom.

Kommentarer

Jeah, nu ska det krylla in kommentarer precis här:

Ditt egna namn/smeeknamn:
Ska jag finnas här för alltid?!

Din msn, g-mail elr någon annan e-postadress:

Namnet på din blogg:

Så här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0