party all the night, jees!

just nu vill jag vara den dära ungen som höll zlatan i handen, han är så fruktansvärt skön den killen!
nu ska jag dra mitt feta fläsk till madde och sova en blund där i natt(kolla på buffy hela natten lång), sen imorgon tar vi bussen in till uppsala & därifrån tar vi tåget in till sthlm där jag ska spendera hela underbara helgen med ninni min pärla!
madde ska till karl & jag till ninni, passar ju perfekt för då kan vi alla fyra ta en fika ihop elr så!
men ni får ha en kanoners helg, för det ska tamefan jag ha!!





ett par helsköna minnen från sommaren 2010 med ninni. :D
the end, felicia näsbom.

Kommentarer

Jeah, nu ska det krylla in kommentarer precis här:

Ditt egna namn/smeeknamn:
Ska jag finnas här för alltid?!

Din msn, g-mail elr någon annan e-postadress:

Namnet på din blogg:

Så här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0