kulturnatten med dom bästa

jocke gick precis till bussen så nu ligger jag här i sängen och ska alldeles strax somna om igen, tar 11.25 bussen in till uppsala eftersom jag börjar 13.05, fyfan så skönt!
min helg i lite mer detaljer kanske ni också vill höra.
på fredagen kom jag hem vid sex och gjorde inget speciellt, runt tolv kom jocke & mådde inte allt för bra så vi gick och la oss direkt.
på lördagen vet jag inte vad det flög i mig, men jag var en riktig tjurkärring och allt gick ut över jocke..
senare skulle han åka hem och jag till ninni i tierp, så vi tog samma buss och det uppstod en såndär pinsam tysnad. när jag var framme i tierp så gick jag till ninni där vi kollade på eclipse, käkade tonfiskröra på bageter & gjorde ordning oss för uppsala. vi tog 21.05 tåget och när vi kom in gick vi till stadsparken för att träffa på ellen och hennes kompis. där gick vi runt ett tag, men sen beslutade jag, madde & ninni oss för att gå till gågatan och kolla hur det var där. där träffade vi ett par roliga typer och jag var groteskt pinsam, men det skiter man väl i som ninni skulle sakt. jag och madde skulle ta 00.15 bussen hem, men den var alldeles fullproppad med människor så vi fick inte komma in. madde ringde hennes pappa och frågade om skjuss och han kom efter en halv timme då vi hade hittat robert också. när jag kom hem var jocke redan utanför huset så vi gick in och la oss. på söndagen insåg jag vilken idiot jag hade vart mot jocke och jag började med att göra frukost på sängen och sedan fick han marssage. ninni kom runt tre då jocke åkte hem, jag och ninni somnade framför vampires sucks & sen käkade vi pizza. när ninni åkte hem hoppade jag in i duschen och sen mötte jag jocke vid bussen igen, vi båda var trötta så vi gick och la oss nästan på direkten.
nu har ni hört om min helg och den var ju lite upp och ner som jag sa förut.
den började bra, sen på lördags morgonen blev den inte bra alls, på kvällen blev den heltrevlig som elvira skulle sakt, på natten blev den inge bra igen, på söndags morgonen blev den bra igen och resten av dagen vart kanonbra!
 
felicia näsboms fantastiska liv.

Kommentarer
Postat av: malle

hejhej kära kusin.

jag har stoora planer för oss....vänta ska du få höra!!



jag tänkte komma till dig någon helg i höst, ftersom du kanske inte kunde komma till mig.

i like to see you babe!



och nästa sommar kanske du och jag kan åka utomlands igen! just you and me. free?!

vad sägs?!

man kan ju få drömma iallfall!



krun

2010-09-17 @ 20:49:05
URL: http://momenttoarise.blogg.se/

Jeah, nu ska det krylla in kommentarer precis här:

Ditt egna namn/smeeknamn:
Ska jag finnas här för alltid?!

Din msn, g-mail elr någon annan e-postadress:

Namnet på din blogg:

Så här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0