godagens mina sköna

just nu sitter jag på mitt rum och lyssnar på drowing pool, känner att jag måste duscha innan jocke kommer.
igår gick jag i skolan till tjugo i fem, efter det åkte jag hem och käkade och sedan vidare till madde.
där gjorde vi glass med bananer och mycket kolasås, sedan kollade vi på bufffy & somnade.
imorse vaknade jag utav min kissnödighet, men jag ville inte väcke madde så jag låg och höll mig tills hon vaknade då jag hade sjukt ont pga kissnödigheten, håller mig tills jag får ont gör jag nästan alltid nu för tiden..
ikväll ska jag kolla på bio med tre av mina favoriter, linda, vickan & jocke, lovely.
nu ska jag ladda upp lite bilder och sedan ska jag duscha.
the end, felicia näsbom.

Kommentarer

Jeah, nu ska det krylla in kommentarer precis här:

Ditt egna namn/smeeknamn:
Ska jag finnas här för alltid?!

Din msn, g-mail elr någon annan e-postadress:

Namnet på din blogg:

Så här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0