ellen min sköna ♥

ellen lövgren, min underbara vän.
hur kan det komma sig att du är så fantastisk?
kan nån människa förstå att vi har hittat varandra så här jävla bra på ungefär tre veckor?!
du är omtänksam, snäll, rolig, superdupersnygg, sexig, jag litar upp till tusen på dig och det känns verkligen som jag kan berätta vad som hellst till dig även fast jag har svårt att prata om problem.
hur skulle det gå ifall jag hade gått kvar i bondiga tierp ist för coola uppsala?
då hade vi aldrig träffats och det hade vart rent förjävligt.
men du, elvira & jag ellen, du, elvira & jag vi är som en liten familj som verkligen tar hand om varandra & det dom här tre åren med er två kommer verkligen rocka sönder!
älskar dig ellen lövgren, ♥
en superfin bild skulle vart med, men facebook cepar.. -.-
the end, felicia näsbom.

Kommentarer
Postat av: ellen

åhh älskade vän älskar dig! <3 <3

2010-09-23 @ 21:00:23
URL: http://elleenlovgren.blogg.se/

Jeah, nu ska det krylla in kommentarer precis här:

Ditt egna namn/smeeknamn:
Ska jag finnas här för alltid?!

Din msn, g-mail elr någon annan e-postadress:

Namnet på din blogg:

Så här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0