PLANER FÖR FRAMTIDEN!

livet rullar på som det ska, fast det skulle inte sitta fel med ett helgjobb så pengarna rullade in!
just nu ligger jag i sängen, känner doften av nystädat rum blandat med kaneldoft från doftljuset och äppelkakan mamma håller på med. lyssnar på still counting med volbeat gör ja med, som mina två systrar kollar på live just nu, inte alls avensjuk..
planerade nyss med min underbara kusin malin att vi ska åka till oslo år 2014 för att jobba ihop en massa pengar som vi kan resa jorden runt med för att partaya, surfa, sola, äta gott och ha det bra!!

nu ska jag hoppa in i duschen, sen äta äppelpaj med familjen och efter det ska jag sova i min nybäddade säng.
löööv, felicia näsbom.


Kommentarer
Postat av: Karl

älskar designben baby!! :D



Massa kramar från stockholm :D

2010-10-18 @ 23:24:59
URL: http://karlnoremo.blogg.se/

Jeah, nu ska det krylla in kommentarer precis här:

Ditt egna namn/smeeknamn:
Ska jag finnas här för alltid?!

Din msn, g-mail elr någon annan e-postadress:

Namnet på din blogg:

Så här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0