sova innan tio ska jag tamefan göra!

ändrad design, blev inte direkt snygg men jag ska fixa den när jag orkar igen.
idag blev det ingen ensambel för stefan är med på gitarrfestivalen, skönt för då slutar jag tio i tre ist för halv fem och imorrn blir det ingen gitarrlektion så då slutar jag fem i ett ist för fem över två, kaaanonhärligt!
just nu sitter jag i sängen och halvsover, ska alldeles strax gå ned och fixa mig och sen blir det till att ringa jocke innan jag somnar.
fast först slänger jag in ett par superhärliga bilder sen i sommras med malin!!
PUSS, felicia näsbom.


Kommentarer

Jeah, nu ska det krylla in kommentarer precis här:

Ditt egna namn/smeeknamn:
Ska jag finnas här för alltid?!

Din msn, g-mail elr någon annan e-postadress:

Namnet på din blogg:

Så här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0