helgen var bra som vanligt!!

min helg var kanon, fredagen spenderades med madde och vi bakade kladdkaka och kollade på filmer.
i lördags kom ninni hit, vi kollade på idol, firade pappa med mat och tårta tillsammans med resten av familjen, mormor och farmor. sen käkade vi popcorn med smält smör på, chips och kollade på film.
på söndagen vaknade vi nio för vi skulle ut och rida med linda.
jag red på hero, linda corona och ninni rayona, ibörjan gick det riktigt bra men när vi skulle galoppera började hero springa asasnabbt, hoppa omkring som en galning och jag höll på att ramla av. jag var så jävla rädd att jag började grina och när jag hoppade av han skakade jag som en tok, jag kunde knappt andas och på hemvägen red jag på corona medans linda fick ta galningen. 
efter ridturen åkte jag, ninni & elisé in till tierp för att kolla på jocke när han hade hockeymatch och efter det gick vi hem till ninni för att kolla på ensam mamma söker, sen käkade vi dill och grönsaker till. 
efter det åkte jag och jocke hem till mig
idag började jag 13.05 som vanligt, det är jääävligt skönt för då kan man ligga och sova tills halv elva på morgonen. nu ska jag ta och kolla på desperate housewifes, såg aldrig förra avsninttet och imorgon kommer det nästa ut och då måste jag ha sett detta innan och nu passar det perfekt.
fast först ska jag dra en korv och göra en kopp med gott thé!
PUSS, felicia näsbom. 

Kommentarer

Jeah, nu ska det krylla in kommentarer precis här:

Ditt egna namn/smeeknamn:
Ska jag finnas här för alltid?!

Din msn, g-mail elr någon annan e-postadress:

Namnet på din blogg:

Så här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0