för dig ska jag göra det TUSEN gånger om♥

vaknade upp bredvid bästaste, pussade han hejdå på fyra månaders dagen och tuffade vidare till skolan. var ensam på ensambeln så jag fick ha privatlektion i en halvtimme och sen sluta, rätt skönt att sluta halv fyra ist för halv fem. sen satt jag mig på bussen, lyssnade på musik & halvsov.
nu sitter jag i sängen med en mätt mage och datorn i knät, lyssnar på musik gör jag med.
snart ska jag gå ner och göra en kladdkaka, duscha, äta kladdkaka, ringa bästaste & till sist sova. :)
PUSS, felicia näsbom.


Kommentarer
Postat av: karl

mmmm kladdkaka :) baby - helt rätt ! ;)

2010-10-22 @ 14:28:40
URL: http://karlnoremo.blogg.se/

Jeah, nu ska det krylla in kommentarer precis här:

Ditt egna namn/smeeknamn:
Ska jag finnas här för alltid?!

Din msn, g-mail elr någon annan e-postadress:

Namnet på din blogg:

Så här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0