en heltrevlig helg!

fredag vart jag utlåst, skulle följa jocke till bussen(utan nyckel), mamma åkte till östervåla för att handla(utan nyckel), erik gick till bussen som jocke skulle med och låste dörren eftersom det inte var nån hemma. när jag kom hem var det bara en halv timme kvar tills min buss skulle gå till uppsala för där skulle jag partaya med ellen. ringde mamma och hörde ifall hon snart var hemma och kunde låsa upp dörren, men hon skulle inte komma förns om tjugo minuter och hade inget nyckel.. ringde linda och hörde ifall hon hade nån nyckel eftersom hon jobbade, men nejnej det hade hon inte. det slutar med att mamma kommer hem, vi åker till tierp för att hämta eriks nykel & jag tar bussen en timme senare. annars var dagen lyckad!
på lördagen gick jag runt på stan med andré & ellen, sen åkte jag hem och jocke kom.
han åkte precis hem, så nu ska jag ta och duscha sedan ska jag sova för imorrn ska jag upp sju eftersom jag ska gymma med ellen innan skolan börjar(13.05).
the end, felicia näsbom.

Kommentarer
Postat av: malin

heeeej, äntligen!!

på hösten är jag i dubai, så det går ej.....:(

men kanske....någon helg?!

varför har man inte MER LOV?



löv jo / kusin

2010-10-04 @ 15:37:09
URL: http://momenttoarise.blogg.se/
Postat av: elvira.b

heltrevlig din lilla ord snattare ;)

2010-10-09 @ 17:18:58

Jeah, nu ska det krylla in kommentarer precis här:

Ditt egna namn/smeeknamn:
Ska jag finnas här för alltid?!

Din msn, g-mail elr någon annan e-postadress:

Namnet på din blogg:

Så här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0