dansa är kul, men jag föredrar att?

katt vart outfiten i lördags, leopard kjol, leopard strumpor, svart linne, kattöron, morrhår & en svart snok! bella var min katttvilling och ägaren var ninni som var en zombie, thihi.
mycket dans och skratt, blev tjafs mellan mig och jocke med det ordnade sig till slut..
faaaan vad jag tycker om den killen!!
lördagen avrundas med tre ord; berg och dalbana.
gårdagen var helt okej den med, vaknade hos ninni, åt ägg, sjöng ägg och kollade på ägg på tv;n.. sen åkte jag och jocke hem till mig, där vi käkade chips, dipp och drack läsk och kollade på the last song som är någorlunda uttjatad.
nu ska jag fixa lite grejer och sedan beger jag mig till skolan, puss.
felicia näsboms fabulous life.

Kommentarer
Postat av: karl

haha vi kollade också på den filmen igår... :D

2010-11-08 @ 16:25:58
URL: http://karlnoremo.blogg.se/

Jeah, nu ska det krylla in kommentarer precis här:

Ditt egna namn/smeeknamn:
Ska jag finnas här för alltid?!

Din msn, g-mail elr någon annan e-postadress:

Namnet på din blogg:

Så här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0