en vilsen brud som inte vet mycket..

jag är trött och fundersam.
kommer det alltid vara såhär elr kommer det ändra sig?
kommer jag kunna säga hej till dig utan att känna mig dum i huvet?
jag skiter i att du hatar mig för jag hatar absolut inte dig
jag tycker fortfarande om dig men det kommer aldrig bli som förr.
det är mitt fel
det är bara mitt fel
jo jag erkänner det bara är mitt fel
jag slutade ta kontakten
jag fick fler vänner som var som du
jag kunde berätta allt för dom som jag kunde till dig
jag skaffade en underbar kille som jag ville spendera min mesta tid med
allt blev helt cpe mellan oss
det blev en superbra vecka mellan oss igen
efter denna vecka sa du att det kommer bli som förr igen
jag höll inte med
men det blev precis som du sa
till och med värre
jag umgicks bara med pojkvännen och en anna person eftersom den pesonen behövde mig
jag hörde av mig cirka tre gånger på två månader
du hörde aldrig av dig
är det egentligen bara mitt fel?
ska jag skita i att du hatar mig?
nej, det är inte bara mitt fel för jag hörde ivfl av mig tre gånger på två månader, även fast det är sjukt lite och jag är en av världens sämsta vänner så hörde du aldrig av dig.
du började till och med ignorera mig när vi sågs slumpmässigt
hur tror du det känns för mig?
tror du att jag har glömt dig totalt?
att jag aldrig tänker på dig och hur vi hade det förut?
jag försöker inte göra det, för det gör så jävla ont att jag har sårat dig
det går inte
det går inte att bara klippa bort dig
du var en del av mig, jag kunde berätta allt för dig
jag har tusen bilder av oss som ploppar upp i skallen hela tiden
jag vet
jag vet att jag är dum i huvet
men jag kan inte ignorera att du hatar mig
vad är det jag har gjort mot dig för att du ska hata mig så?
snälla, kan du förklara för mig?
jag vill vara stark
men jag kan inte
jag kan inte lossas som ingenting
jag är glad att jag har er 
jag vet att det aldrig kommer bli som förr
men jag vill kunna säga hej till dig utan att känna att du hatar mig
jag vill kunna säga hej till dig utan att du ska ge mig en såndär frågande blick
jag vill kunna säga hej till dig utan att du ska prata en massa skit om mig
även fast du hatar mig tycker jag om dig.

give people the respect that you want,


Kommentarer
Postat av: karl

amen !

2010-11-06 @ 05:01:12
URL: http://karlnoremo.blogg.se/
Postat av: Elvira

Du är inte dum i huvudet du är underbar, bara så du vet hjärtat :)

Finns här <3

2010-11-10 @ 18:28:11

Jeah, nu ska det krylla in kommentarer precis här:

Ditt egna namn/smeeknamn:
Ska jag finnas här för alltid?!

Din msn, g-mail elr någon annan e-postadress:

Namnet på din blogg:

Så här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0