en liten titt in på mitt lov.

lov, lov & lov, det innebär ivfl inte att man kan blogga mer.
nejnej, det innebär att man ska göra precis vad man vill & allra hellst inte sitta vid datorn..
det är precis det jag har gjort, jag har umgåtts med min pojkvän, vänner från flera olika håll och vart på stan.
i lördags så ordnade madde en liten tjejmiddag där jag träffade elisé, ninni, mathilda, johanna & jossan, supertrevligt. efter det gick jag, ninni & jocke hem till mig och sov. dagen därpå åkte vi in till karlholm och badade tunna där linus också joinade, sen somnade vi alla fyra i ninnis lilla mysiga stuga. när vi vaknade på måndagen igen drog vi in till gävle och käkade pizza, sen åkte vi åt varsitt håll. jag & ninni begav oss till sjukhuset med ninnis mage som det inte var något större fel på som tur var, sen åkte vi hem till ninnis mamma och sov. idag åkte vi in till uppsala för att växla pengar åt min syster som åker till tyskland med vickan imorrn, sen handlade vi annat med.
just nu sitter jag här vid datorn för andra gången på hela lovet och jag känner mig super nöjd!!
snart kommer syster hem, då ska jag hjälpa henne med packningen och prata på med henne innan hon åker, sen kommer min älskade och då blir det filmtittande!

jocke stackarn har brytit ringfingret med..
felicia näsboms fabulous life.

Kommentarer

Jeah, nu ska det krylla in kommentarer precis här:

Ditt egna namn/smeeknamn:
Ska jag finnas här för alltid?!

Din msn, g-mail elr någon annan e-postadress:

Namnet på din blogg:

Så här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0