pain in thaá stomach.

tror min mage kommer explodera när som hellst, efter syrrans kebab på sibben!
pappa var såå stolt över sin älsta dotter som jobbade helt själv på sibylla idag, känner mig också jävligt nöjd och har en ny förebild!
annars är det rätt bra, ryggen smärtar eftersom kylan kommer och det är lika med att biffen själv går och spänner sig. sen är det de här med mycket plugg, imorrn ska jag ha läst ut flyga drake och jag har typ hälften kvar? självklart ska vi ha ett nk prov imorrn också och på fredag är det både matteprov & 44 glosor i engelska.. känns ju heeeelt okej, eftersom allt kommer på en gång, känns lite som i nian faktiskt.
aja, nu måste jag plugga. puss!
felicia näsboms not so fabulous life.

Kommentarer

Jeah, nu ska det krylla in kommentarer precis här:

Ditt egna namn/smeeknamn:
Ska jag finnas här för alltid?!

Din msn, g-mail elr någon annan e-postadress:

Namnet på din blogg:

Så här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0