när jag är stor ska jag bli rik!

snart åker jag in till uppsala med syster för att gå på ett mk möte.
när jag blir 18 ska jag också börja sälja de och tjäna en jävla massa pengar, fyfaan va näjs!
nyss satt vi vid köksbordet och åt toast, drack varm oboy som vi doppade peppakakor i och det var riktigt gott!
skolan rullar på som den ska och denna vecka känns det som det vart fullspeckat med prov/uppgifter. igår hade jag nk prov som gick helt okej tror ja, sen hade jag boksamtal, imorgon ska vi ha matteprov och engelskaglosor som jag är sjuukt pappad på!!
nu måste jag springa och skrika på linda att vi måste gå till bussen, för annars missar vi den..
felicia näsboms fabulous life.

Kommentarer

Jeah, nu ska det krylla in kommentarer precis här:

Ditt egna namn/smeeknamn:
Ska jag finnas här för alltid?!

Din msn, g-mail elr någon annan e-postadress:

Namnet på din blogg:

Så här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0