längtar sjuuukt till jullovet!

pracis pratat med malin, planerade in att åka upp på jullovet men vet inte riktigt när.
saknar henne grymt, våra fikastunder, våra massageminuter, gitarrspelande, pianoläran, krama henne, knäppa kort, gå till puls en gång om dagen och bara prata om allt möjligt. malin min underbara kusin, snart är det jul och då ska vi ta igen allt och lite till!!
nu ska jag gå och möta bästa vid bussen, sen ska vi kolla på film, laga mat och mysa.

felicia näsboms fabulous life.


Kommentarer
Postat av: malin

sweet figge, saknar dig till tusen, you know that!

taggar jullovet mer än någonsin, bara sex veckor kvar nu har jag hört :-D

2010-11-12 @ 14:04:55
URL: http://momenttoarise.blogg.se/

Jeah, nu ska det krylla in kommentarer precis här:

Ditt egna namn/smeeknamn:
Ska jag finnas här för alltid?!

Din msn, g-mail elr någon annan e-postadress:

Namnet på din blogg:

Så här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0