yees, lite sol kom det denna helg med!

sitter ute i den underbara solen och måste skriva klart boken om mig, känns kanon med en kokosboll & ice thé på det!
gårdagen var lyckat, vi käkade på kina, gick runt på dötrista uppsala & åkte hem, var hemma halv tolv då jag kollade på men in black ett & två.
erik hade brudar hemma hos sig, som ¨råkade¨ somna och spenderade natten i eriks rum, var det första mamma sa till mig i morse & det första jag sa till henne var; hoppas dom andvände skydd!
nej, nu ni måste jag skriva klart boken om mig, den ska in imorrn!
the end, felicia näsbom.

Kommentarer
Postat av: karl

hahahaha jag dog lite där tror ja...

2010-05-30 @ 13:25:50
URL: http://karlnoremo.blogg.se/
Postat av: karl

haha ohh yee !

2010-05-30 @ 15:25:46
URL: http://karlnoremo.blogg.se/

Jeah, nu ska det krylla in kommentarer precis här:

Ditt egna namn/smeeknamn:
Ska jag finnas här för alltid?!

Din msn, g-mail elr någon annan e-postadress:

Namnet på din blogg:

Så här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0