skolan är snart slut och jag är lycklig!

nu hör jag pappa hur han skryter om hotellt och vilken underbar mat och allt annat han fick ta helt gratis dygnet runt.. ni kanske hör att jag är avensjuk och det har jag rätt till!
idag har skolan gått snabbt och det var skönt, skolan nästa vecka är över och nästa vecka är det showvecka!
imorgon ska jag jobba, elr jag ska sälja lotter på ottarsloppet åt vickans föräldrar och det bästa med det är att jag får lite pengar för det med. sen kanske jag hinner med tierpsmarknaden och köpa lite godis, men om jag inte hinner så ska jag nog fråga cilla om hon kan köpa åt mig. :)
nu ska jag nog ta och börja med boken om mig och sen blir det tv;n resten av kvällen och till sist blir det sängen.
pusshejs, felicia näsbom.

Kommentarer
Postat av: CeciliaCharlie

Självklart kan jag köpa godis till dig. Om du inte åker dit. Pusspåå!

2010-05-12 @ 20:52:50
URL: http://ceciliacharlie.devote.se

Jeah, nu ska det krylla in kommentarer precis här:

Ditt egna namn/smeeknamn:
Ska jag finnas här för alltid?!

Din msn, g-mail elr någon annan e-postadress:

Namnet på din blogg:

Så här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0