underbara sol!

dagen har var fullsatt, tog åtta bussen in till uppsala för jag skulle på magnetröntgen och det gick fint, lite obehagligt att ligga i ett litet rör och åka fram och tillbaks med ett jävla ljud på i 50min, men jag överlevde.
var klar tolv och då sprang jag iväg till station och tog tåget in till tierp, när jag var framme gick jag till skolan för att hämta ett provpapper som vi ska ha imorrn och sen gick jag vidare till aspen för att invänta showträningen och för att fördriva tiden vred jag huvudet mot solen och njöt.
showträningen gick bra, fick lappar om när det är och sånt, så nu är det bara att tagga till nästa vecka då det är på allvar!

pusshejs, felicia näsbom.

Kommentarer

Jeah, nu ska det krylla in kommentarer precis här:

Ditt egna namn/smeeknamn:
Ska jag finnas här för alltid?!

Din msn, g-mail elr någon annan e-postadress:

Namnet på din blogg:

Så här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0