underbara cilla

eftersom det blev en heldag med cilla så har jag inte hunnit laddat upp bilder om utställningen som jag sa & nu är jag helt enkelt för trött, så ni får nöja er med valborgsbilderna!
som sagt har jag umgåts med min bästa vän hela dagen, vi har ätit & gjort efterrätt(mums), städat cillas garderob, städat min garderob & jag lyckades bränna mickropopcorne!
cilla är en av dom underbaraste personer jag känner, hon är rolig, förstående, snäll, omtänksam, fin & det bästa med henne är att hon verkligen är sig själv and I love henne for that!
eftersom vattnet var iskallt kan jag inte bada, så innan jag går till skolan måste jag duscha mitt fettiga hår & nu ska felicia gå och lägga sig, hoppas hon drömmer något fint!

pussspåååå, felicia näsbom.

Kommentarer
Postat av: CeciliaCharlie

Aww! Pusspåååådej!! DU är den underbaraste människan jag känner!

2010-05-10 @ 18:21:28
URL: http://ceciliacharlie.devote.se

Jeah, nu ska det krylla in kommentarer precis här:

Ditt egna namn/smeeknamn:
Ska jag finnas här för alltid?!

Din msn, g-mail elr någon annan e-postadress:

Namnet på din blogg:

Så här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0