nu vill jag ha sommarlov!

pisssssssbiologi, hur i helvetet kan man sätta ett prov i morgon, dagen då betygen sätts?
tänk om man får ig på det då, får man ig i slutbetyg då elr?! när man ens inte har fått en jefla igvarning...
ååååhhhhh, jag är arg på elisabeth som säger att det kommer bli ett enkelt prov & det är likamed dundersvårt för mig.. jag vet att jag är en tönt som beklagar mig över detta, men om jag får ig i betyg(inget jag tror, men om jag får det) då kommer jag fan ta och skrika som en jävla galning på henne!
jaja, nu ska jag ta och berätta lite kortfattat om mig dag.
information i en halvtimme, slöjd där jag gjorde klart min ¨plonka¨ i två timmar, sen lunch & efter det blev det fotbollsmatch mot killarna. förlorade med 4-1 med vi var bra ändå.
fyfan vad allt släpper om man inte håller på med det, som till exempel fotboll, jag var faktiskt hyfsad på det en gång i tiden, nu har jag inte spelat på ett halvår kanske & jaa, jag är inte bra helt enkelt.
efter fotbollen drog jag hem till madde, pratade om min & hennes vecka och sov gjorde jag med.
när jag kom hem spelade jag kubb med erik, tommy, niklas & dennis, när erik & tommy vann över oss andra tog jag och linda över & självklart vann jag. sen skulle linda öva på brännboll, hon sköt bollen och jag skulle springa och hämta den. gick fint, ända till det tredje skottet då hon sköt iväg bollen i en häck, vi hittade inte bollen även fast vi letade som galningar, men efter cirkus en kvart hittade vi den och beslöt oss för att gå in.
jag kollade på tv, övade på pissprovet och nu sitter jag vid datorn.
nu ska jag ta och sova, fast först ska jag lira lite gitarr & öva..
the end, felicia näsbom.


Kommentarer

Jeah, nu ska det krylla in kommentarer precis här:

Ditt egna namn/smeeknamn:
Ska jag finnas här för alltid?!

Din msn, g-mail elr någon annan e-postadress:

Namnet på din blogg:

Så här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0