musik är alltid bra att ha!

ligger just nu i sängen med en vetekudde på magen, så fort jag går ur sängen får jag ont i magen, så jag håller mig till sängen.
igår kom den jädrans mensen, imorse gjorde det lite ont i magen så jag stannade hemma från skolan, för när jag rör på mig får jag ont & när jag ligger stilla gör det inte så ont. men runt tolv tog hungern över, jag gick ned för att värma vetekudden, gå på toa & ta något att käka. när jag stoppade in vetekudden började det göra ont i magen, så jag tog med mig 10 marie-kex & en banan upp. nu är det uppätet och jag vill inte gå ur sängen för jag vet vad som väntar då, hungern får knipa ihop!
dagen kommer väl mest bestå av sängliggande?
om jag mår bättre ikväll ska jag ringa och höra med cilla & madde vad dom hade tänkt göra ikväll.
tänkte ladda upp mer umeå bilder nu, så jag fördriver tiden. (:
pussspååå, felicia näsbom.

Kommentarer
Postat av: kol

hoppas de går över fort ! älskar dina inlägg då de är så sjukt ärliga ! föresten lust att spela med mig på haiti konserten på söndag ? kl ( på kvällen :) peace karlen

2010-05-08 @ 23:01:03
URL: http://karlnoremo.blogg.se/

Jeah, nu ska det krylla in kommentarer precis här:

Ditt egna namn/smeeknamn:
Ska jag finnas här för alltid?!

Din msn, g-mail elr någon annan e-postadress:

Namnet på din blogg:

Så här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0