intressant dag

klockan 10.20 skulle vi tjejer ha fotbollsträning med skolan, vi skulle byta om på skolan och spela på vega, självklart visste jag & elisé inte om att vi skulle byta om på skolan, så när vi kom till vega skickade jossan sms till elisé att vi skulle byta om på skolan och då var det lite försent, kan ni gissa var vi böt om? i en skog, elr ja, man kan inte kalla det en skog, typ femtio träd som är utspridda och några stora stenar som vi gömde oss bakom..
sen efter skolan hade vi träning tillsamans med killarna, uppvärmningen bestod av små grodorna..
halv fem satt jag, elisé & håkon på skolan och säljde kakor, rulltårta & olika sockerkakor till musikskolan, lyckat att vi får 40kr för vi satt där i tre timmar. nejrå, det var helt okej, förutom alla olika ljud som gjorde så man fick ont i skallen. 
nu ska jag packa ur väskan, sen ska jag kolla på tv & till sist ska jag sova. (:
pusssspåååå, felicia näsbom.

Kommentarer

Jeah, nu ska det krylla in kommentarer precis här:

Ditt egna namn/smeeknamn:
Ska jag finnas här för alltid?!

Din msn, g-mail elr någon annan e-postadress:

Namnet på din blogg:

Så här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0