hoppsan sa, lingon idag-rimmarn

hoppla hejsan, jag är sämst på att skriva.
jag har inte orkat helt enkelt, jag har inte suttit så mycket vid datorn & så har det blivit.
nationella i kemin gick hyfsat, igår städade jag rummet, damtorkade till och med gitarrerna, så nu luktar det gott & jag sov som en jävla drottning i natt!
kan inte fatta att det är runt trettio dagar kvar på grundskolan, überskönt!
sen börjar det hårda, gymnasiet & det kommer bli kul tror jag, ny skola, nya männsikor, fast jag kanske blir mabbad & ingen vill umgås med mig för jag är så dålig & knäpp..
tänk om, tänk om..
idag ska jag åka in med elisé till tierp, estet ska ha nån avslutningsshow som vi ska gå på & jag hoppas du får det lika kul som vi ska ha! (:

eftersom jag inte har sista-april-bilderna så ska ni få se mina kunskaper innom paint! (Y)
pusspåå, felicia näsbom.


Kommentarer

Jeah, nu ska det krylla in kommentarer precis här:

Ditt egna namn/smeeknamn:
Ska jag finnas här för alltid?!

Din msn, g-mail elr någon annan e-postadress:

Namnet på din blogg:

Så här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0