helgen är slut och jag pallar inte skolan...

ligger halvdöd i sängen, sov cirkus tre timmar inatt..
kom till djupön runt halv tio, kollade när det gick bussar hem och det visar sig gå en tio och nästa tre, kul. aja, vi fördrev tiden med att strosa runt, sitta inne i ¨huset¨, pratade med trevligt folk och ha tråkigt. 
om jag ska samanfatta kvällen så hade jag kul med elisé ivfl!
kom till tierp kvart i fyra inatt, gick hem till farmor och kunde inte sova, men jag somnade runt fem. idag gick jag upp halv nio, käkade frukost, gick till kyrkan och spelade, som gick hyfsat bra.
nu måste jag skriva klart boken om mig och senare ska jag sova!
the end, felicia näsbom.

Kommentarer
Postat av: karlen

Tack ! :D Tuff dag... :)



xxo

2010-05-23 @ 22:22:56
URL: http://karlnoremo.blogg.se/

Jeah, nu ska det krylla in kommentarer precis här:

Ditt egna namn/smeeknamn:
Ska jag finnas här för alltid?!

Din msn, g-mail elr någon annan e-postadress:

Namnet på din blogg:

Så här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0