dagen är planerad, men vad händer på kvällen?

sillen kom över runt åtta, vi började kolla på talang men det sög så vi böt till anna anka söker assistent & blev mycket nöjda över simon.(vår favorit) klockan halv tio började det en jädrans bra film, deja vu. en av dom bästa filmer jag sett faktiskt & jag tycker att mina få läsare ska kolla på den!
nej, nu måste jag sova så jag orkar hela dagen imorgon.
ps. pappa åker till turkiet imorgon & jag hoppas han får det så sjukt najs & kommer hem någorlunda brun & fin så jag blir riktigt jävla avensjuk!
pussspååå, felicia näsbom.


Kommentarer
Postat av: matts

snygga bilder du tar , det är något med ljuset som gör dom så fina, och timingen.

vi'll se mera

2010-05-08 @ 07:30:21
URL: http://[email protected]

Jeah, nu ska det krylla in kommentarer precis här:

Ditt egna namn/smeeknamn:
Ska jag finnas här för alltid?!

Din msn, g-mail elr någon annan e-postadress:

Namnet på din blogg:

Så här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0