är jag så blåst som alla säger?

då var två föreställningar klara, första gick riktigt bra, tror jag? den andra gick rent förjävligt känns det som, ja spelade fel, höll plektrumet fel så det lät konstigt och jag låter blåst när jag pratar..
inte kul att man får höra att man låter blåst när man pratar, det är nog det enda som sårar mig genom ord tror jag. det här är egentligen inget jag säger för att få folks medlidande, jag skriver det mest för att jag vill skriva av mig. jag erkänner att jag också sa att jag lät blåst, men det är inte direkt kul att höra det när en massa andra säger det, det är tur att jag har pappa, erik & mamma som gör en på bättre humör vid middagen med en massa roliga skämt! -där ser man, sa den blinda till den döve.- -det var två blinda snickare och en såg.- var mina favoriter!
nu ska jag skriva på boken om mig, som jag inte kommer någon vart med, efter det ska jag duscha och sen för att peppa inför showen imorrn ska jag lägga mig senast nio i kväll! :D

the end, felicia näsbom.

Kommentarer
Postat av: mjo

hejdu!!



hoppas allt är bra med dig, och kul att det gick bra på föreställningen!

ALLA låter blåsta. altså ingen.:)



kram på dig

2010-05-20 @ 21:10:44
URL: http://momenttoarise.blogg.se/
Postat av: karlen

nej ! du är underbar ! :D

2010-05-22 @ 19:14:38
URL: http://karlnoremo.blogg.se/

Jeah, nu ska det krylla in kommentarer precis här:

Ditt egna namn/smeeknamn:
Ska jag finnas här för alltid?!

Din msn, g-mail elr någon annan e-postadress:

Namnet på din blogg:

Så här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0