havealifeandliveit

jaop, idag fick vi reda på vem vi skulle vara me på muntligt engelska nationella & min partner blev jossie. riktigt bra, för jag tycker att vi är på samma nivå, (taskigt mot henne, sorry) kanske blir enklare att snacka me någon som är på samma nivå, man förstår nog varandra bättte.
ja är dock inte lika nervös heller, d är ja gla över! (y)
elin lärde mig två nya låtar på gitarren idag & d är ja tacksam över.

imorgon äre som vanligt skolan, efter d blire fludder, sen ska ja gå me ninni & cilla på välgörenhetsshowen i tierp, johanna, karl, ida & lina ska vara me & då måste ja komma & peppa dom! efter showen ska vi tjejer i klassen plus karl gå & käka på kina(som lina & typ alla andra vill) elr broshans(som ida vill), vi har väl inte bestämt riktigt än, men d blir bra vilket som för mig.
när ja är mätt & trött går ja hem till farmor & farfar för att slagga där, känns skönt att inte behöva åka hem & sen nästa dag gå upp tidigt för att åka till skolan, kan sova i en halv timme mer. :p
på fredag ska ja plus stor familjen(pappas syskon & deras barn) åka hem till farmor & farfar för att fira farfar som blev 80 i onsdags, grattis till han! (y)


pusshejs, felicia näsbom.

Kommentarer

Jeah, nu ska det krylla in kommentarer precis här:

Ditt egna namn/smeeknamn:
Ska jag finnas här för alltid?!

Din msn, g-mail elr någon annan e-postadress:

Namnet på din blogg:

Så här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0