figgstertyckertill

det jag hatar mest här på hela jorden är att det finns sånna idioter som kan allt i skolan, elr ja dom behöver bara läsa texten till ett prov en gång så kan dom få mvg hur enkelt som hellst, elr så behöver dom bara lyssna på lektionerna & så vips så kan dom allt! medans vissa andra(JAG) har svårt i alla ämnen & måste plugga i flera timmar för att få mer än g. som min bror, han är helt dum i huvet för han har lätt att lära sig, men självklart är han för cool att gå i skolan, så han är uppe sent på kvällarna & orkar inte gå upp på morgonen & bestämer sig för att ta en senare buss ist för att lägga sig tidigare på kvällen så han orkar gå upp på morgonen & lyssna på lektionen & få minst g i alla ämnen! medans jag har svårt i alla ämnen, förutom musik dåra men det sitter ju förihelvetet i generna! jag menar, jag har börjat pluggat som en galning inför dom senaste proven & jag har bara fått g & g+, justja ett vg+ i fysik också, men då hade vi reza & han ger oss ganska enkla prov. men sen får man höra en massa annat folk säga att man ska plugga mer & en vecka innan provet kommer, men vad gör jag då? joo, jag sitter & läser igenom texten en gång dagen innan provet.. det är klart jag inte gör, jag börjar läsa igenom texten en & en halv vecka innan provet varje kväll & kanske tre till fyra dagar innan pluggar jag som en dåre!
det jag menar är att vissa som har denna ¨gåva¨ utnyttjar den på ett förjävligt sätt medans andra får slita som djur för att vara mer än bra & det anser jag är det jävligaste på hela jävla jorden, det är till och med förjävligare än att tonåringar går & blir på smällen, även fast jag tycker att det är deras fel & att dom kan göra abort om dom tycker så synd om sig själva.
min åsikt, vad tycker du?!
pusshejs, felicia näsbom.

Kommentarer
Postat av: CeciliaCharlie

Helt rätt! Håller med dej.

2010-03-25 @ 14:58:51
URL: http://ceciliacharlie.devote.se
Postat av: Linda Näsbom

jag tror att allt är lätt bara man vill det tillräckligt mycket. Du säger att du läser igenom det du ska plugga över en vecka innan och inte fattar nånting ändå. Har du aldrig funderat på att du kankse lär dig bättre på något annat sätt? Till exempel så kan man skriva ner det på smålappar som man har med sig och pluggar på varje dag. Man kan be någon läsa för en osv. Alla Lär sig och tar in fakta på olika vis. Knepet är bara att ta reda på vad som är ditt sätt. Själv lär jag mig otroligt mycket genom mina lappar! Jag hjälper dig nån dag snuttan <3

2010-03-25 @ 15:22:58
URL: http://lindanasbom.blogg.se/

Jeah, nu ska det krylla in kommentarer precis här:

Ditt egna namn/smeeknamn:
Ska jag finnas här för alltid?!

Din msn, g-mail elr någon annan e-postadress:

Namnet på din blogg:

Så här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0