signmeup

just nu strömmar beenie mans röst ut ur min dator & ja tare cill upp till truuusen!

när ja kom hem från skolan la ja mig i soffan & somnade, pappa väckte mig för cirkus en halv timme sen & d var mat, potatidgratäng & kött.
cilla är just nu hos ingela och firar henne, hon fyllde år i onsdags så gratttis i efterskott ingela! när hon ska hem därifrån ska hon ringa mig & vi ska hitta på något kul, blir väl en filmrulle?

hah, var nyss inne på facebook, såg en person som hade skapat en grupp vid namn vi som hatar fjortisarna i tierp, har inget emot tjejen som skapat gruppen som hon själv är faktiskt lite fjortis(enligt mig, så ifall du ser detta, mobba mig inte), men d roliga me detta är att några av dom riktiga fjortisarna har blivit medlemmar i gruppen & när ja såg d garvade ja så mycket att ja gick ont i magen. ~.~ (att gubben är cute?!)
pusshejs, felicia näsbom.


Kommentarer

Jeah, nu ska det krylla in kommentarer precis här:

Ditt egna namn/smeeknamn:
Ska jag finnas här för alltid?!

Din msn, g-mail elr någon annan e-postadress:

Namnet på din blogg:

Så här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0