justinbieber-baby

baby, baby, baby åhhh, intressan låt. (y)
på hk;n skulle vi plocka ihop något av det som fanns & göra en maträtt utav det.
ja skulle göra till zigge, gjorde nudlar med en grönsaks+baconsås till, provsmakade inte men han tyckte att det var gott. sen vet man ju aldrig ifall han ljög för att inte såra mig..
hade ingen gitarr på showträningen & d känns lyckat! hah, nejrå karl lärde mig, johanna, cilla & ellan några danssteg till startnummret & jag suger på att dansa!
det är mat om cirkus trettio minutas & efter d ska ja nog hem till cilla & göra matte läxan, so wish oss good luck!

han är 94;a, men ja tycker han ser ut som en 96;a. ja är dummmm.
pusshejs, felicia näsbom.


Kommentarer
Postat av: CeciliaCharlie

Du är då inte dum för han ser ut som en 96;a

2010-03-23 @ 17:43:27
URL: http://ceciliacharlie.devote.se
Postat av: ffelicia

haha, men visst ser han ung ut?

2010-03-23 @ 21:27:19
URL: http://duggmask.blogg.se/

Jeah, nu ska det krylla in kommentarer precis här:

Ditt egna namn/smeeknamn:
Ska jag finnas här för alltid?!

Din msn, g-mail elr någon annan e-postadress:

Namnet på din blogg:

Så här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0