freefallinjohnmayer

sitter fortfarande me snor i hela näsan, huvudvärk & en hosta som är förjävlig!

torsdagen var lyckad!
showen var riktigt bra, efter den gick vi & käkade på broshans & maten var amazzzzzing.
vid halv tio gick ja hem till farmor för att få mig lite sömn, vaknade halv sju morgonen därpå men gick upp sju för att käka frukost me farmor, youghurt, mackor, thé & banan, muuuma!

efter skolan åkte ja in me cilla & ninni till uppsala för att träffa madde på sjukhuset, eftersom hon hade opererat bort blindtarmen, stackarn. hon mådde bra & vi slappa förbli oroliga, skönt!
tog fem tågen till tierp, gick till farmor, käkade gott, skrattade mycket, höll på att somna, drog vi hem efter en lyckad kväll me släkten.
syrran & ja började kolla på en riktigt bra film när vi kom hem från farmor, men vi blev för trötta så vi kollade bara på halva.

vaknade vid sju i morse, ögat var helt ihopklibbat av var, så ja gick upp för att rengöra d, passade på att kissa & la mig igen, sen vaknade ja tolv & käkade frukost. sen dess har ja kollat på tv.
men nu måste ja städa mitt rum, d ser förjjävligt ut!
pusshejs, felicia näsbom.

Kommentarer

Jeah, nu ska det krylla in kommentarer precis här:

Ditt egna namn/smeeknamn:
Ska jag finnas här för alltid?!

Din msn, g-mail elr någon annan e-postadress:

Namnet på din blogg:

Så här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0