dagarnagårfort

hej på diig, som ninni brukar säga.
i måndags fyllde min mor år, grattis till henne!
innan d hade jag innebandyträning och dom sa att laget kanske skulle lägga ned.. synd, men ändå bra för då har jag all tid i världen för skolarbete.
i går var det skola, skriva på låten med karl, plugg, föräldrarmöte & plugg.
skrev klart fysikuppsatsen igår som jag lämnade in idag och på föräldrarmötet bestämde vi oss för att inte åka till gbg ist ska vi åka till nån ö i karlholm för att övernatta och umgås.
i dag var skolan helt okej, den blev väldigt slapp förutom matten där vi gjorde gamla nationelltprov(vi övar inför det stora).
fattar inte att det är så lite kvar på skolan, imorgon ska vi ha innebandyturnering, freedag och nästa vecka är vi lediga, sen är det ungefär nio veckor kvar tills vi slutar, elr ja vi har nån studiedag och sen är det showvecka vecka 20 & d kommer bli sjukt pepp! karl håller på att lära oss öppningsdansen & jag är inte född till att dansa, så ni kanske kan gissa hur det går?
nu ska ja kolla runt ifall det går att kolla på vampire diaries någonstans, för jag missade förra veckan.
pusshej, felicia näsbom.

Kommentarer
Postat av: m

hej! när kommer du? skulle vara bra om vi kunde höras på telen lite-.-- :)

2010-03-31 @ 18:06:54

Jeah, nu ska det krylla in kommentarer precis här:

Ditt egna namn/smeeknamn:
Ska jag finnas här för alltid?!

Din msn, g-mail elr någon annan e-postadress:

Namnet på din blogg:

Så här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0