skaka rumpa-sean banan -kanonerslåååt-

gårdagen vart lyckad, köpte ett par sovshorts & ett par trosor, mycket nöjd!
efter vi hade gått på stan en stund kom ninni, vi gick och käkade på jalla där jag delade på en kebabtallrik med cilla och ninni käkade en barnmatsburk för hon har tagit hål i tungan(apcoolt) och kan inte äta mycket annat.
sen gick vi till bion där jag, cilla & madde kollade på dear john, ninni gick och fikade ist för hon hade redan sett den dagen innan, tajmat? ^^
om cirkus en timme ska jag gå ut till bussen och möta jocke, har laddat upp med några filmer vi ska kolla på, norbit, the mist & kalle och choklad fabriken, hoppas dom är güt!
jag kommer antagligen ladda upp bilderna imorgon, men ett smakprov har ni här. :D


the end, felicia näsbom.


Kommentarer
Postat av: karl

ohh jocke ;) hör av mig sen för o kolla hur de gick ! ;)

2010-06-16 @ 18:12:40
URL: http://karlnoremo.blogg.se/

Jeah, nu ska det krylla in kommentarer precis här:

Ditt egna namn/smeeknamn:
Ska jag finnas här för alltid?!

Din msn, g-mail elr någon annan e-postadress:

Namnet på din blogg:

Så här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0