kul att jag inte är taggad till balen..

gårdagen bestod av fotboll- och filmtittande med elise och det var kaniiin!
idag gick min klass och andra nian till bergstektet, där vi solade, lekte lite lekar, åkte livräddningsbåt och sen badade några med. det var en bit att gå så ida ringde hennes pappa, så han hämtade upp mig, ida, elise, madde & karl medans alla andra fick gå.
nu sitter jag här på mitt rum, försöker ladda upp ett klipp på youtube till karl och min show, är väldigt pepp på den faktiskt! har jag ens berättat om den? det är så att jag och karl noremo har gjort en show tillsammans, elr ja vi filmar med min webcam och laddar sedan ut det på en blogg. det kanske låter lite lamt, men det är sjukt najs! 
klicka här för att komma dit på dirrrrrrren! (y) 

the end, felicia näsbom.

Kommentarer

Jeah, nu ska det krylla in kommentarer precis här:

Ditt egna namn/smeeknamn:
Ska jag finnas här för alltid?!

Din msn, g-mail elr någon annan e-postadress:

Namnet på din blogg:

Så här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0