klassresan blir hundra mil från tierp, alltså karlholm..

morgondagen består av fotbollsspelande med skolfotbollen, turnering i örbyhus.
sen drar jag med klassen vidare till karlensholm(karlholm), där vi ska grilla, spela kubb, åka ring & sånt bakom en båt, umgås och ha det riktigt kul. sista riktiga grejen men klassen, jag kommer sakna vissa sjukt mycket när jag börjar i uppsala och alla andra i tierp?, aja jag får bita ihop och hoppas på att vi kommer behålla kontakten ändå.
natten mellan tisdag och onsdag spenderas bredvid min flickvän elisé, eftersom både cilla & madde är sjuka och kan inte komma... onsdagen börjar med att vara i karlensholm till ett, sen luffar vi hem och är lediga.
torsdagen börjar med fotboll mot lärarna, sen klockan tolv är det avslutningsmiddag och efter det är vi lediga fram till halv fem för då är det avslutning och halv sju är det bal, nu börjar jag bli ganska tagg på det!
nu ska jag sova, måste tagggggga ännu mer!
the end, felicia näsbom.

Kommentarer

Jeah, nu ska det krylla in kommentarer precis här:

Ditt egna namn/smeeknamn:
Ska jag finnas här för alltid?!

Din msn, g-mail elr någon annan e-postadress:

Namnet på din blogg:

Så här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0