jees, i´m in umeå!

just nu sitter jag i umeå och besöker min kusin malin.
där har ni andledningen till lite bloggande, för det var så att jag skulle överaska malin genom att säga till henne att jag inte skulle komma och kolla på hennes konfirmation, så kom jag ändå och hon blev överlycklig!
idag har vi vart på ett klädbibliotek och pimpat lite kläder, gjorde ett par überheta barnbrallor som ni antagligen kommer få se när jag kommer hem och ska ladda uppa alla bilder.
kom nyss på att jag inte har laddat upp bilder på ett bra tag, balbilderna måste ju för fasiken upp snarast!
nu ska jag vara trevlig mot malin och läsa en bok med henne, ha det gött!
the end, felicia näsbom.

Kommentarer

Jeah, nu ska det krylla in kommentarer precis här:

Ditt egna namn/smeeknamn:
Ska jag finnas här för alltid?!

Din msn, g-mail elr någon annan e-postadress:

Namnet på din blogg:

Så här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0