jag har en mycket trevlig vecka framför mig!

bilresan hem med tobbe igår gick kanonbra, p3 är tamefan bäst att lyssna på när man har en sjutimmarsresa framför sig!
när vi kom hem packade jag upp och sen gick jag till bussen för att hämta jocke, vi spelade kort och kollade på film heeela kvällen.
idag när vi vaknade satt vi på en film, sen gick jag ned och duschade på fem min pågrund av att bussen till tierp skulle gå om tjugo minutas. vi hann med och jag hade en riktigt trevlig grillkväll med madde, elisé, ida, lina, mathilda & karl, thanks duds! 
imorrn ska jag till karlholm till ninni, där vi ska åka båt, bada, sola & tare chill.
på onsdag ska jag spela paintboll med madde, cilla & erika och det ska bli fett!
på torsdag ska jag dra in till uppsala med elisé och det ska bli trevligt.
på fredag, lördag och söndag har jag inget uppbokat så då kommer jag spendera minst en dag till att ladda upp bilder från balen & umeå. :)
nu ska jag ta och sova, finally!
the end, felicia näsbom.

Kommentarer
Postat av: kusinen

i´m still wating you know!

på umeå bilder.

ikväll ska jag & majsen se eclipse!!!!!!11111

NU VET DU DET.

oj caps look. hahahah. lock.



kram ses snart / knäpp kusin mal

2010-07-02 @ 17:05:07
URL: http://momenttoarise.blogg.se/

Jeah, nu ska det krylla in kommentarer precis här:

Ditt egna namn/smeeknamn:
Ska jag finnas här för alltid?!

Din msn, g-mail elr någon annan e-postadress:

Namnet på din blogg:

Så här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0