en lyckad klassresa med mycket skratt!

hemma från klassresan, elr ja har vart det ett par timmar nu.
har haft lite fullt upp, egentligen har jag inte tid så det blir en snutt.
gårdagen & dagen idag har vart helt toppen, grilla, bada bastu, lekt lekar, åkt ut till hundsaaren, solat, åkt ring bakom båt och bara umgåtts har vi hunnit med under två dagar.
mycket bilder blev det och dom kommer antagligen upp i helgen?
nu måste jag återgå till mitt och sedan sova ut till balen imorgon.

the end, felicia näsbom.

Kommentarer
Postat av: karl

kan inte du lägga up bilderna ? :)

2010-06-09 @ 22:14:49
URL: http://karlnoremo.blogg.se/
Postat av: Anonym

hejdu!!



kommer du elr ej?

snälla, säg att du kommer!!



RING MIG SÅ FORT DU VET / mAlIn :)

2010-06-11 @ 18:05:01

Jeah, nu ska det krylla in kommentarer precis här:

Ditt egna namn/smeeknamn:
Ska jag finnas här för alltid?!

Din msn, g-mail elr någon annan e-postadress:

Namnet på din blogg:

Så här tycker jag:

Trackback
RSS 2.0